335/2021 Stubai 06-13.11.2021 roczniki 2010-2015 i dorośli

Numer
335/2021
Data rozpoczęcia
05-11-2021
Data zakończenia
13-11-2021

W terminie 06-13.11.2021 organizujemy wyjazd do Austrii, na lodowiec Stubai dla dzieci z roczników 2010-2015 i dla osób dorosłych.                                                                                                                                                                 

LISTOPADOWY WYJAZD SZKOLENIOWY
DLA DZIECI Z ROCZNIKÓW 2015-2010
I DLA OSÓB DOROSŁYCH

MIEJSCE: STUBAI
TERMIN: 06-13.11.2021

ZAKWATEROWANIE: HOTEL WIESENHOF, MIEJSCOWOŚĆ MIEDERS
LICZBA MIEJSC: 35 + 7

CENA:

Członkowie WKN z opłaconą składką 2021/2022:

3970 zł - roczniki 2010-2011 z rodzicami
3330 zł – roczniki 2012-2015 z rodzicami
3970 zł - dzieci bez rodziców 2010-2015
4820 zł – dorosły ze szkoleniem
3900 zł – dorosły bez szkolenia

Członkowie WKN bez opłaconej składki 2021/2022 oraz osoby niezrzeszone:

4370 zł - roczniki 2010-2011 z rodzicami
3670 zł – roczniki 2012-2015 z rodzicami
4370 zł - dzieci bez rodziców 2010-2015
5300 zł – dorosły ze szkoleniem
4290 zł – dorosły bez szkolenia

CENA ZAWIERA:

  • zakwaterowanie w hotelu WIESENHOF 3* w miejscowości Mieders
  • przejazd autokarem firmy Raf Trans Warszawa – Mieders – Warszawa + transport na miejscu (wyjazd z Warszawy w piątek 05.11.2021 o godz. 22:00)
  • 6 dniowy karnet + opiekę instruktora (07-12.11.2021)
  • wyżywienie: śniadania i obiadokolacje w hotelu + lunche na stoku (cena dla dorosłego nie zawiera lunchów na stoku !!!)
  • ubezpieczenie (KL, KR, NNW, OC)
  • w przypadku dojazdu własnego odliczamy 300 zł/osobę
  • pierwszym świadczeniem jest obiadokolacja w dniu przyjazdu (sobota 06.11.2021), a ostatnim śniadanie w dniu wyjazdu (sobota 13.11.2021)

WARUNKI REZERWACJI I PŁATNOŚCI

  • Zgłoszenia na wyjazd przyjmujemy wyłącznie poprzez system rezerwacyjny
  • Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zaliczki w wysokości 1500 zł/osobę w ciągu 3 dni od momentu zapisu,
  • Brak wpłaty zaliczki w wyznaczonym terminie jest równoznaczny z automatycznym anulowaniem zapisu,
  • Do 29.10.2021 należy dopłacić pozostałą kwotę,
  • Istnieje możliwość wykupienia ubezpieczenia zwrotu kosztów rezygnacji. Koszt ubezpieczenia wynosi 2,5 % pełnej ceny za wyjazd. Szczegółowe informacje o w/w ubezpieczeniu znajdują się w załączniku OWU.

OSOBY KONTAKTOWE

Czarek Szeszko 792 291 103
Tomek Marzec 696 488 221
Martyna Galewicz 696 149 933